Dag 2 Bangkok - Beijgin

17 mei 2017 - Beijing, China

Poging twee. Erder gemaakt bericht zit in de cloud denk ik maar. Wat schreef ik. Gisteren kregen wij om twaalf uur snachts ons ochtendontbijt. Bij de volgende vlucht naar Beijing om negen uur local tijd ons tweede ontbijt. Als het zo doorgaat kom ik zwaarder terug.

Na lhet uitklaren bij de wel zeer strenge douane konden we vlug onze koffers ophalen en zo naar de uitgang waar wij netjes werden opgevangen door Kras. 24 mensen bevat onze groep wij kregen te verstaan ga niet slapen want anders wordt je xniet meer wakker voor het diner. Dat was dezeavond geregeld bij de Chinees. Alles stond meteen kop een draained plateau en smullen maar. Weer eten. Binnen een uur was alles geregeld en was ons gezegd als het fruit er aan komt is het gedaan met de gerechten, en dat klopt beste mensen. Zo vertrokken wij weer richting hotel om nog een afzakkertje te halen en dit bericht te typen. Terwijl JP al ligt te ronken maak ik nog vlug dit bericht af en ga ook maffen mijn ogen sluiten al.

Daarom beste vrienden en vriendinnen tot morgen in het Chinees Mingtiang.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mandy:
    17 mei 2017
    Fijn om te lezen dat de 1e dag super verlopen is. Lekker slapen nu want de komende dagen zullen vol zitten met 'moeten'.
    Hoe ging het met je bestek???
    Wacht nu al op de komende berichten. X