Op weg naar China

3 mei 2017 - Sas Van Gent, Nederland

Nog maar enkele dagen resten ons van vertrek naar China. Allerlei zaken passeren nu de revue. De spuiten zijn gehaald, hepatitis A+B en TKP of misschien zijn de letters wel anders ik weet het niet meer, maar dat alles ligt al weer achter ons. Nu zijn wij bezig met iets heel banaals. Hoeveel bagage moet en kan er mee. Wordt het 30 kg en wat handbagage of. Dan lees je de reis info wat beter door en lees je dat men in China voor de binnenlandse vlucht, die wij nog moeten nemen, het totale gewicht slechts 20 kg mag zijn en handbagage 5 kg. Dan houden wij dat maar aan als de juiste info. Wij mannen hebben minder bagage nodig toch?. We lezen tenslotte dat in de hotels die wij gaan bezoeken een wasserij tot de service behoort.

Jullie begrijpen dus dat  wij weer een kort reisverslagje zullen maken over de belevenissen die ons daar in China staat te wachten.

Daar ik geen Chinees ken kan ik jullie nog niet groeten in deze taal, maar dat komt nog wel.
Groeten namens JP en mij

1. Theo de Vries:
    3 mei 2017
    Joop en JP veel reisplezier . We zullen met belangstelling jullie reis volgen.
  2. Linda:
    3 mei 2017
    leuk dat jullie een reisverslag maken. het is nog vroeg - jullie vertrekken nog niet - maar alvast een hele fijne reis en pas goed op elkaar.
  3. Wim en Corry:
    3 mei 2017
    Ja, ondertussen is de vertrekdatum snel naderbij gekomen. We zijn benieuwd naar jullie reisverslagen en wensen jullie een fijne vakantietrip toe.
  4. Mariette:
    3 mei 2017
    Spannend, ga jullie graag volgen!
  5. Mandy:
    3 mei 2017
    Luxing yukuai.....missen wat lees tekens...maar betekent goede reis!!!'
  6. Ans van Puyvelde:
    3 mei 2017
    Leuk, dat ik jullie kan volgen, ben benieuwd.
    Heel veel plezier
  7. Mart Winne:
    Het aftellen is begonnen
  8. Caroline:
    4 mei 2017
    Heel veel succes met de voorbereidingen.
  9. Caroline van der Hulst:
    8 mei 2017
    Leuk en spannend lijkt mij.
  10. Hans en Monique:
    14 mei 2017
    我们也祝您旅途愉快
  11. Nancy Winne:
    14 mei 2017
    fijne reis broer genieten jullie er maar van
  12. Wim en Corry:
    15 mei 2017
    We wensen jullie een prettige en leerzame reis. Geniet er van.