Op weg naar China

3 mei 2017 - Sas Van Gent, Nederland

Nog maar enkele dagen resten ons van vertrek naar China. Allerlei zaken passeren nu de revue. De spuiten zijn gehaald, hepatitis A+B en TKP of misschien zijn de letters wel anders ik weet het niet meer, maar dat alles ligt al weer achter ons. Nu zijn wij bezig met iets heel banaals. Hoeveel bagage moet en kan er mee. Wordt het 30 kg en wat handbagage of. Dan lees je de reis info wat beter door en lees je dat men in China voor de binnenlandse vlucht, die wij nog moeten nemen, het totale gewicht slechts 20 kg mag zijn en handbagage 5 kg. Dan houden wij dat maar aan als de juiste info. Wij mannen hebben minder bagage nodig toch?. We lezen tenslotte dat in de hotels die wij gaan bezoeken een wasserij tot de service behoort.

Jullie begrijpen dus dat  wij weer een kort reisverslagje zullen maken over de belevenissen die ons daar in China staat te wachten.

Daar ik geen Chinees ken kan ik jullie nog niet groeten in deze taal, maar dat komt nog wel.